Doaku

Doaku

I Promise ! =)

Friday, July 31, 2009

jAvA cH!P

venue :- Starbucks,The Gardens


date :- 25th July 2009


- hangout wif my cuzzie,kak pina, while parents away to my village...ipoh,pay- rock..hehehe =) at 1st,she want to order jelly frappucino sumting2 (ala,yg da new one kat starbucks tu) but i suggest her to try java chip,my fav...dier tamo worr....huh! belagak btol...tap2 tup,bile once she try mine,dier plak over2 sedut da frappucino...haish! mujur dier yg blanje tau...so ape leh wat...cenyum je laaa =)) >> =((




starbucks coffe house...the gardens



my fav beverages at starbucks >> java chip (left)
kak pina's fav bevarages at starbucks >> jelly frappucino (kot)


look at my drinks yg dah disedut suku oleh kak pina



a pose fer u... =)

afta 15 minutes being in da starbucks coffee houze,we went to mid valley fer a window shopping plak..we oso took a pic wif da monster2 kat sane...cumeyl2 sunggoh monsters itu ya...huhu...




blue monsters



hehe..lurve dis pic! my face like a gurl never seen a monster fer a long tyme...
like we can said "cayang monster ni" hehehehe.... =p



huhu...kak pina pon nk gak snap pic ngn monster...weekkkk!!! =p



pinky monster! byg kan laa...daku terpakse berjingkit
utk masuk kan muke ke dlm lubang itu...hahaha...
monster ni sunggoh tinggi dr daku rupanya! huh!


nadya & monsters yg terkurung...pdn muke! haha!

bajet jew ni...huhu..


my bf lurve BOSS...so i juz ask kak pina to
snap my pic at the boss's shop...
tande nyer daku tahu kesukaanmu syg ku...cewah!


greeny day...it's gewd to breath in da fresh air
wif a gewd photocynthesis process around u...


my tired face n ermm...no comment wif da face of kak pina...hehehe =p

0 Da BesT CoMMeNt:

Post a Comment