Doaku

Doaku

I Promise ! =)

Tuesday, November 1, 2011

Kamu, Kamu, Kamu

Kamu Kamu Kamu...
Saya rindu dan sayang kamu sangat2...
Tapi saya minta maaf...
Saya x dapat nak luah pada kamu...

Kamu Kamu Kamu...
Saya sangat buntu...
buntu memikirkan hal semalam...
bila kamu membawa perkhabaran yang membuat saya sedih...
Saya kelu tanpa kata...

Kamu Kamu Kamu..
Saya tak sanggup tipu diri sendiri lagi...
dan katakan saya boleh hidup tanpa kamu....
Sebab sekali kamu lepaskan saya..
saya tak kan mampu untuk toleh lagi...
Terlalu banyak luka yang saya terpaksa ubati...
Walau luar saya katakan saya ok...
tapi saya lukakan hati saya lagi....
Kesian hati saya....
terlalu banyak di toreh dan di hiris...
hanya kerana saya degil mahukan kamu....

Kamu kamu kamu...
Ape perlu yang saya lakukan??
Saya dah buat yang terbaik untuk kamu..
tapi saya tahu kamu lagi celaru...
tak mungkin kamu mahu daku...
Saya hanya mampu berdoa...
semoga Allah memberikan keuatan pada saya untuk mendengar keputusan kamu...
Lalu haruskah saya meninggalkan cinta ketika saya bersujud?

Kamu Kamu Kamu...
saya memang terluka dengan kebisuan kamu...
Tapi saya buat2 takde benda berlaku...
sebab fikiran kamu sedang buntu...
dan saya x sanggup buat kamu makin celaru...

Kamu Kamu Kamu...
Saya sayang kamu..
tapi patut ke saya beritahu kamu?
sebab kamu mula dingin dan menjauh dari saya...
dan saya sendiri tak tahu kenapa...

Kamu Kamu Kamu...
Saya sedih bila kamu naik hantu...
Walhal bukan salah saya semua ni berlaku...
Saya tahu benda ni akan berlaku...
tapi kamu tetap membisu...

Kamu Kamu Kamu..
Saya tak mahu dgr keputusan kamu boleh tak?
Sebab saya tahu saya bakal kehilangan kamu nanti...
Untuk itu saya terpaksa bangun semula cari kekuatan...
Kekuatan yang mana kamu tak kan lagi hidup untuk temaniku..

Kamu Kamu Kamu...
ibarat burung yang cedera sayap nya...
Saya ambil dan belai kamu sehingga sayap kamu sembuh...
dan sehingga sayap kamu kuat untuk terbang semula...
Saya x mampu untuk lihat kamu terkunci di dalam sangkar emas yang menyeksakan hidup kamu...
Saya terpaksa lepaskan kamu terbang bebas di udara kerana saya terlalu sayangkan kamu...

Kamu Kamu Kamu....
Buatlah keputusan yang terbaik.
Jangan pernah sesali keputusan itu lagi...
apa yang kamu lakukan saya harap kamu sentiasa dan ceria bahagia andai saya tak lagi di sisi kamu...
dan ingatlah...saya mungkin takkan mampu jadi penyokong di belakang kamu lagi..
dan saya juga takkkan mampu temani kamu di kala kamu kesunyian nanti.
temani kamu sehingga kamu habis waktu berkerja kamu...
Juga saya  x mampu untuk berkongsi dan mendengar kamu meluahkan masalah pada saya lagi...

Kerna kali ini saya perlu ubati luka hati saya seorang diri...
Kerana kamu tak mahu mengerti apa hati kita mahu kan sebenar nya..
dan  x mahu menyebelahi nasib diri ini....

Akan tetapi..
jangan lah kamu risau...
Saya akan sentiasa mendoakan kamu selamat dan sejahtera di luar sana.
Sebab saya sayangkan kamu lebih dari apa yang kamu tahu.




Amin

0 Da BesT CoMMeNt:

Post a Comment